{"id":397,"date":"2012-12-04T15:58:36","date_gmt":"2012-12-04T14:58:36","guid":{"rendered":"https:\/\/nabiegowkach.pl\/blog\/bieg-ulicami-miasta-ciekawe-podejscie-do-promocji-imprezy-397\/"},"modified":"2024-03-26T10:07:37","modified_gmt":"2024-03-26T09:07:37","slug":"bieg-ulicami-miasta-ciekawe-podejscie-do-promocji-imprezy","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/nabiegowkach.pl\/bieg-ulicami-miasta-ciekawe-podejscie-do-promocji-imprezy-397\/","title":{"rendered":"Bieg Ulicami Miasta – ciekawe podej\u015bcie do promocji imprezy"},"content":{"rendered":"

Przyzwyczaili\u015bmy si\u0119, \u017ce organizatorzy nawet du\u017cych i znanych bieg\u00f3w narciarskich niewiele wysi\u0142ku wk\u0142adaj\u0105 w promocj\u0119. Now\u0105 jako\u015b\u0107 w reklamie imprezy zapowiadaj\u0105 organizatorzy BUM, kt\u00f3ry odb\u0119dzie si\u0119 w Dusznikach Zdroju w drugi weekend lutego 2013.<\/p>\n

Stowarzyszenie „Razem”, kt\u00f3re organizuje II Bieg Ulicami Miasta zacz\u0119\u0142o od pozyskania znacz\u0105cych partner\u00f3w. – Cieszy nas niezmiernie, \u017ce mamy dw\u00f3ch wspania\u0142ych sponsor\u00f3w. Sponsorem g\u0142\u00f3wnym zosta\u0142 w\u0142a\u015bciciel marki Milka, a sponsorem z\u0142otym bank PKO BP<\/em> – informuje Wies\u0142awa Zagaja, prezes stowarzyszenia. Du\u017c\u0105 cz\u0119\u015b\u0107 \u015brodk\u00f3w pozyskanych w ten spos\u00f3b organizatorzy planuj\u0105 przeznaczy\u0107 na kampani\u0119 promocyjn\u0105 imprezy, przy wykorzystaniu narz\u0119dzi reklamowych rzadko stosowanych przez gospodarzy innych, nawet du\u017co wi\u0119kszych bieg\u00f3w narciarskich.<\/p>\n

Stowarzyszene Razem zdecydowa\u0142o si\u0119 podpisa\u0107 umowy z dwiema specjalistycznymi agencjami, z kt\u00f3rych jedna przygotuje banery, ulotki, plakaty, a nawet billboardy. Druga firma skoncentruje si\u0119 na promocji wydarzenia w internecie. Wa\u017cne jest tak\u017ce pozyskanie patron\u00f3w miedialnych i bie\u017c\u0105ca informacja w internecie. – Mamy kilku patron\u00f3w medialnych, m.in. TVP Wroc\u0142aw, Radio Wroc\u0142aw i portal nabiegowkach.pl<\/em> – informuje Zagaja. – Pojawi\u0142 si\u0119 tak\u017ce profil BUM-u na Facebook-u.<\/p>\n

\"TakieTo co szczeg\u00f3lnie b\u0119dzie wyr\u00f3\u017cnia\u0107 akcj\u0119 marketingow\u0105 BUM-u, to kampania typu outdoor, na miar\u0119 koncern\u00f3w promuj\u0105cych swoje produkty na rynkach lokalnych. 20 grudnia w Dusznikach Zdroju pojawi si\u0119 dwana\u015bcie baner\u00f3w reklamuj\u0105cych BUM, a dodatkowe czterna\u015bcie z ubieg\u0142ego roku, pojawi si\u0119 w okolicznych miejscowo\u015bciach. W Kotlinie K\u0142odzkiej stanie tak\u017ce pi\u0119\u0107 du\u017cych bilbord\u00f3w<\/strong> zach\u0119caj\u0105cych do startu w dusznickim biegu.<\/p>\n

Cz\u0142onkinie Stowarzyszenia Razem osobi\u015bcie anga\u017cuj\u0105 si\u0119 w bezpo\u015bredni\u0105 promocj\u0119 swojej imprezy, podr\u00f3\u017cuj\u0105 po Dolnym \u015al\u0105sku, by zach\u0119ca\u0107 do startu w Biegu Ulicami Miasta. – By\u0142y\u015bmy dwa razy we Wroc\u0142awiu. Raz na „Weekendzie z seniorem” w jednym z hipermarket\u00f3w, a potem na Targach \u015alubnych, aby rozdawa\u0107 ulotki BUM-u<\/em> – opowiada pani Zagaja. Organizatorom zale\u017cy te\u017c na dotarciu do biegaczy z zagranicy. St\u0105d na stronie internetowej stowarzyszenia regulamin i program zawod\u00f3w tak\u017ce po czesku, angielsku i niemiecku.<\/p>\n

\"PrezesPierwszy Bieg Ulicami Miasta<\/a> odby\u0142 si\u0119 w Dusznikach Zdroju w lutym 2012 i bardzo by\u0142 chwalony za dobr\u0105 organizacj\u0119 i sympatyczn\u0105 atmosfer\u0119 imprezy. Gospodarze zawod\u00f3w zrozumieli, \u017ce chc\u0105c przyci\u0105gn\u0105\u0107 nowych uczestnik\u00f3w i wybi\u0107 si\u0119 spo\u015br\u00f3d rosn\u0105cej liczby amatorskich bieg\u00f3w narciarskich, musz\u0105 zrobi\u0107 co\u015b wi\u0119cej ni\u017c wpisa\u0107 swoj\u0105 imprez\u0119 do kalendarza, czy forum nabiegowkach.pl. Nowoczesna kampania promocyjna, przy u\u017cyciu r\u00f3\u017cnych no\u015bnik\u00f3w reklamowych, \u015bwiadczy o profesjonalnym podej\u015bciu do organizacji zawod\u00f3w, a tak\u017ce do klienta – ka\u017cdego uczestnika BUM.<\/p>\n

Moim zdaniem marketingowe dzia\u0142ania gospodarzy BUM to dobry przyk\u0142ad dla wszystkich organizator\u00f3w sportowych imprez masowych. Warto pami\u0119ta\u0107, \u017ce nawet najlepiej pomy\u015blane i zorganizowane zawody nie b\u0119d\u0105 mia\u0142y sensu, je\u015bli we\u017amie w nich udzia\u0142 garstka uczestnik\u00f3w. W dzisiejszym \u015bwiecie tak\u017ce amatorskie zawody narciarskie to produkt, kt\u00f3ry trzeba umie\u0107 nie tylko zorganizowa\u0107, ale tak\u017ce sprzeda\u0107.<\/p>\n

Wszystkim, kt\u00f3rzy chcieliby wzi\u0105\u0107 udzia\u0142 w II BUM przypominamy, \u017ce mo\u017cna si\u0119 ju\u017c zapisywa\u0107 pod adresem: http:\/\/www.czasomierzyk.pl\/zapisy2013\/bum\/<\/a>.<\/p>\n

Wi\u0119cej informacji<\/h3>\n