Vexa Rossignol Odlo Swenor Marwe Ski Way SkiGo

Uzupełnienie węglowodanów miedzy startami dzień po dniu

opublikowano: 14 lutego 2018
Dzień Dobry, proszę o podanie sposobu na błyskawiczne uzupełnienie poziomu węglowodanów pomiędzy biegami 50CT i następnego dnia 25CT na tegorocznym Biegu Piastów. Dziękuję i pozdrawiam.

Odpowiada Emilia Romanowicz - Fit Kuchta

więcej informacji o dietetyku >>

Najskuteczniejszą metodą będzie wypicie bezpośrednio po zakończonym biegu odżywki regeneracyjnej zawierającej szybkowchłanialne węglowodany w połączeniu z aminokwasami BCAA, które zmniejszą katabolizm i przyspieszą regenerację (produkty dostępne na rynku polskim, to R2 Enervit oraz Reanimator Pro Olimp).

Następnie należy kontynuować spożywanie posiłków opartych na lekkostrawnych węglowodanach złożonych (kasze/makarony/bataty/ziemniaki) z dodatkiem gotowanych warzyw i pełnowartościowego białka (ryby, jaja, mięso drobiowe).

Proszę pamiętać również o odpowiednim nawodnieniu w trakcie i po wysiłku.

Informacje o pytającym

  • Imię: Jacek
  • Wiek: 52
  • Poziom zaawansowania: średni - sporo za mną, tyle samo przede mną
  • Biegówki to dla mnie: sport
Komentarze (0)
↑ pomniejsz okienko | ↓ powiększ okienko

busy

Społeczność na biegówkach

  • artykuły użytkowników

lubią nas