Formaty graficzne
Logo zakładka |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Zalety
|
Szczególnie polecane dla
|
||||||||||||||
Long button |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Zalety
|
Szczególnie polecane dla
|
||||||||||||||
Navibox |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Zalety
|
Szczególnie polecane dla
|
||||||||||||||
Skyscraper |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Zalety
|
Szczególnie polecane dla
|
||||||||||||||
Halfpage |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Zalety
|
Szczególnie polecane dla
|
||||||||||||||
Banner, Long banner i Billboard |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Zalety
|
Szczególnie polecane dla
|
||||||||||||||
Formaty tekstowe i graficzno-tekstowe
Blok Polecamy |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Zalety
|
Szczególnie polecane dla
|
||||||||||||
Docieraj do właściwych klientów
Zależy ci na dotarciu do klientów z określonego obszaru kraju lub świata, albo zainteresowanych konkretną tematyką portalu? Przygotowaliśmy dla ciebie mechanizmy, dzięki którym możesz zdecydować jakie grupy czytelników portalu mają zobaczyć twoją reklamę.
Geotargetowanie
Dzięki tej funkcji możesz ograniczyć wyświetlanie niektórych reklam tylko użytkownikom portalu korzystających z internetu z określonych obszarów. Przykładowo, jeżeli prowadzisz sklep w Warszawie możesz być zainteresowany skierowaniem reklamy tylko do odbiorców z Warszawy i okolic, ewentualnie z całego województwa mazowieckiego. Uwaga, jeżeli prowadzisz działalność lokalnie, ale twoi klienci mogą pochodzić z różnych obszarów Polski, geotargetowanie może być niewskazane. Przykładowo jeśli prowadzisz wypożyczalnię w Jakuszycach, twoimi klientami są osoby z całej Polski, a nie tylko z powiatu jeleniogórskiego.
Za geotargetowanie pobierana jest dodatkowa opłata. Jednak w niektórych wypadkach wykupienie opcji geotargetowania jest bardziej opłacalne, niż płacenie za wyświetlenia reklam osobom spoza twojego obszaru działania.
Geotargetowanie możliwe jest wyłącznie w wypadku form reklamowych: billboard, long banner, banner, navibox, skyscraper, half page.
Targetowanie tematyczne
Jeżeli chcesz dotrzeć z reklamą do klientów zainteresowanych określoną tematyką portalu, możesz zdecydować się na targetowanie tematyczne. Umożliwia to wyświetlanie reklamy w wybranych obszarach portalu w działach: sprzęt, trening i technika, imprezy, miejsca. Ale uważaj, żeby niepotrzebnie nie zawęzić grupy użytkowników. To, że czytelnik portalu odwiedza np. forum, nie oznacza, że nie interesuje się sprzętem, treningiem lub nie bierze udziału w zawodach i innych imprezach.
Za targetowanie tematyczne pobierana jest dodatkowa opłata.
Targetowanie tematyczne możliwe jest wyłącznie w wypadku form reklamowych: billboard, long banner, banner, navibox, half page.