Vexa Rossignol Odlo Swenor Marwe Ski Way SkiGo

Trening i technika

Plan treningowy - początkujący amator - 3 treningi - lipiec, sierpień

czwartek, 28 czerwca 2012 w Plany treningowe
Ciąg dalszy planu treningowego dla początkujących amatorów narciarstwa biegowego, którzy rozpoczęli systematyczny program poprawy sprawności fizycznej i wytrzymałości. W tej części planu publikujemy założenia treningowe na trzeci i czwarty mezocykl, w naszym wypadku przypadające na okres wakacyjny.

Plan treningowy - początkujący amator - 3 treningi - maj, czerwiec

piątek, 27 kwietnia 2012 w Plany treningowe
Plan treningowy dla początkujących amatorów narciarstwa biegowego, którzy chcą usystematyzować swój trening i dobrze przygotować się do sezonu zimowego. W tym odcinku przedstawiamy treningi dla pierwszych dwóch mezocykli treningowych, w przybliżeniu przypadających na maj i czerwiec.

Wyjaśniamy - w narciarstwie biegowym nie ma "techniki dowolnej"

wtorek, 21 lutego 2012 w Trening i technika
Czy faktycznie nie wyróżnia się "techniki dowolnej"? Dlaczego w takim razie tak często o niej słyszymy? Skąd biorą się pomyłki i dlaczego są powielane?

Rozgrzewka przed treningiem lub startem na nartach biegowych

środa, 28 grudnia 2011 w Trening i technika
Jak poprawnie rozgrzać wszystkie partie mięśniowe przed treningiem lub startem w zawodach? Prezentujemy ćwiczenia rozgrzewające stawy i mięśnie, które należy wykonywać na śniegu, także z kijami i nartami.

Plan treningowy do Biegu Piastów 26 km techniką klasyczną (na ukończenie)

poniedziałek, 19 grudnia 2011 w Plany treningowe
Wystarczy 11 tygodni przygotowań i trzy treningi w tygodniu (w weekend na nartach i raz w dzień powszedni). Przedstawiony plan treningowy ma na celu przygotowanie do startu w Biegu Piastów techniką klasyczną na dystansie 26 km i ukończenie biegu w dobrej formie i z uśmiechem na ustach.

Trening siłowy na 4 tygodnie przed biegówkami

czwartek, 15 grudnia 2011 w Trening i technika
Bieg na nartach wymaga od nas nie tylko dobrej kondycji fizycznej, właściwej techniki i dobrze przygotowanego sprzętu, ale także siły mięśni górnych i dolnych partii ciała. Przedstawiamy zestaw ćwiczeń siłowych, które można wykonywać na 4 tygodnie przed rozpoczęciem treningu na nartach biegowych lub startem w zawodach.

Plan treningowy do Biegu Piastów 50 km techniką klasyczną (na ukończenie) - wstęp

poniedziałek, 12 grudnia 2011 w Plany treningowe
Myślisz o starcie w Biegu Piastów techniką klasyczną na dystansie 50 km, lecz martwisz się, czy dasz radę? Jesteś osobą aktywną i nie boisz się wyzwań? Jeśli przygotujesz się do imprezy zgodnie z tym planem, nie tylko ukończysz bieg na królewskim dystansie, ale zrobisz to w dobrym stylu, w przyzwoitym czasie i zachowasz jeszcze energię na radość ze swojego sukcesu.

Plan treningowy do Biegu Piastów 50 km techniką klasyczną (na ukończenie) w wariancie 2 + 2

poniedziałek, 12 grudnia 2011 w Plany treningowe
Trzon planu treningowego obejmującego 13 tygodni przygotowań do Biegu Głównego Biegu Piastów, zakładający w każdym tygodniu dwa dni treningów "na sucho" i dwa dni na nartach biegowych.

Plan treningowy do Biegu Piastów 50 km techniką klasyczną (na ukończenie) w wariancie 0 + 4

poniedziałek, 12 grudnia 2011 w Plany treningowe
Wariant planu treningowego na ukończenie Biegu Piastów 50 km CT dla osób, które przez 4 dni treningowe w ciągu tygodnia mogą biegać na nartach.

Plan treningowy do Biegu Piastów 50 km techniką klasyczną (na ukończenie) w wariancie 4 + 0

poniedziałek, 12 grudnia 2011 w Plany treningowe
Modyfikacja planu 2 + 2  to opcja treningów weekendowych bez nart, przewidzianych w okresie pierwszych 6 tygodni na wypadek problemów ze śniegiem i braku możliwości wykonywania przewidzianych w planie (2+2) ćwiczeń na nartach biegowych (czyli 4 treningi na sucho + 0 na nartach).

Społeczność na biegówkach

  • na tablicy

  • na forum

  • artykuły użytkowników

3 dni temu
sqr3 zmienił(a) swój awatar.
11:15
1 tydzień temu
sqr3 dołączył(a) do grupy: Team nabiegowkach.pl
Paź 11
Więcej
Więcej

lubią nas