Największy i najbardziej prestiżowy bieg narciarski w Polsce zmienia logo. Zamiast biegaczy narciarskich w logotypie pojawiają się przypominające ludowe ornamenty figury symbolizujące śnieg, słońce i tryby ze szprychami rowerowymi, bo od kilku lat Bieg Piastów to zawody dla narciarzy, biegaczy i kolarzy.
Po wielu latach sylwetki biegaczy narciarskich wkomponowanych w polską flagę znikają z loga Biegu Piastów. Po czterdziestu edycjach tej największej w Polsce imprezy narciarskiej przyszedł czas na zmiany w wizerunku. – Bieg Piastów przestał być tylko zimową imprezą, organizujemy też biegi górskie i na rowerach, to musi odzwierciedlać logo. Podoba nam się pomysł zorganizowania konkursu, tak jak na logo nowego maratonu narciarskiego Ultrabiel – mówił nam jeszcze na początku 2016 roku poprzedni Komandor Biegu Piastów – Dariusz Serafin.
Tymczasem pierwszego dnia zimy, czyli 21 grudnia 2016 roku, Bieg Piastów zaskoczył wszystkich i zaprezentował nowe logo. Konkursu nie było, przynajmniej otwartego. Koncepcja graficzna wydaje się ciekawa. Trzy logotypy w wersjach: narciarskiej, biegowej i rowerowej, są do siebie bardzo zbliżone. Postawiono też na typowo dolnośląską kolorystykę, czyli czerń i żółć. Logo z pewnością jest bardziej nowoczesne i uniwersalne, niż stare. Czy spodoba się biegaczom?
Sprawdź ofertę popularnego sklepu z nartami biegowymi biegowkowy.pl.
Więcej o nowym logotypie przeczytasz tutaj.
{loadposition incontent1}