Vexa Rossignol Swenor Marwe Ski Way SPINE SkiGo

Witamy Gościu!
sylwester 2013/2014 na biegówkach w lesie kabackim
przeglądających: 1 (1) Gość
Jedziesz gdzieś i masz wolne miejsce w samochodzie? Szukasz towarzystwa na wspólny wyjazd na biegówki?
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: sylwester 2013/2014 na biegówkach w lesie kabackim

sylwester 2013/2014 na biegówkach w lesie kabackim 10 lata, 5 mies. temu #2064

  • cyfpak
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Chodzi mi po głowie zorganizowanie sylwestra 2013/2014 na biegówkach w lesie kabackim. Jestem bardzo początkującym biegaczem, pierwsze kroki na nartach stawiałem zeszłej zimy. Biegam, a raczej człapię stylem klasycznym i bardzo lubię spędzać czas w lasie kabackim. Wstępny pomysł: początek około 21, godzina biegania po lesie, potem ognisko i powitanie nowego roku i znowu godzinka na nartach po północy. Gdyby nie było śniegu, to możemy zamienić narty na biegi przełajowe lub biegi z kijkami. Inny pomysł tej samej imprezy - wyjazd do Kościeliska i wykorzystanie tamtejszej trasy biegowej. Pomysł oczywiście droższy, ale lepsza trasa i pewniejszy śnieg, i nie taka daleka podróż z Warszawy, jak na przykład do Jakuszyc. Można by jakoś połączyć imprezę sylwestrową ze wspólnym kibicowaniem Justynie podczas Tour de Ski. Chętnych do udziału/pomocy w organizacji proszę o kontakt na Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Pozdrawiam, Paweł (29 lat).

Odp: sylwester 2013/2014 na biegówkach w lesie kabackim 10 lata, 5 mies. temu #2074

  • herzrz
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Bardzo oryginalne powitanie Nowego Roku Piszę się pod tym obiema rękami, zawsze to jakieś oderwanie od rutyny

Odp: sylwester 2013/2014 na biegówkach w lesie kabackim 10 lata, 5 mies. temu #2095

  • Grucha
  • Świeżak
  • Offline
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Hej,